Reklamacje
i zwroty

Zwroty / wymiany / reklamacje

Towar podlega zwrotowi/wymianie do 14 dni od momentu otrzymania. Zwracany lub wymieniany towar powinien być kompletny, spakowany w podony sposób jak został dostarczony, nieużywany.

1.W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić: formularz zwrotu lub pismo zawierające oświadczenie o odstąpieniu od umowy

2. wysłać je razem ze zwracanym produktem/ produktami.

3. Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania.

I. Zwrot
W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić: formularz zwrotu lub pismo zawierające oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać je razem ze zwracanym produktem/ produktami. W miarę możliwości prosimy o załączenie oryginalnego dowodu zakupu lub pisemne oświadczenie o zgubieniu faktury. 

Adres do wysyłki:
Bonitus
ul. Romualda Minkiewicza 36
16-400 Suwałki
e-mail: kontakt@bonitus.pl
tel. +48 453 655 920

 
Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez klienta w formularzu wymiany/zwrotu. Koszt wysyłki zwrotu leży po stronie klientki/ klienta.
 
II. Wymiana

W celu dokonania wymiany towaru zaleca się najpierw wypełnić formularz wymiany zwrotu, w którym zawarte będzie wskazanie towaru, na który ma nastąpić wymiana, który należy wysłać na adres e mail: kontakt@bonitus.pl

Po otrzymaniu przez sklep formularza wymiany/zwrotu. Klient otrzyma od nas maila z potwierdzeniem dostępności towaru oraz terminu realizacji, (co oznacza wyrażenie akceptacji sklepu na wymianę towaru) po potwierdzeniu dostępności towaru wymieniany produkt należy wysłać na adres:

Bonitus
ul. Ludwika Michała Paca 5a
16-400 Suwałki
e-mail: kontakt@bonitus.pl
tel. +48 453 655 920
 
Jeśli wymieniany produkt jest droższy od zakupionego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „wyrównanie do zamówienia nr…………”.

W takiej sytuacji wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu. Gdy produkt jest tańszy od zamówionego poprzednio, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu wymiany/zwrotu. 

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

III. Reklamacje

  1. Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
    2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
    3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
    4. Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@bonitus.pl lub pisemnie na adres: NODI GLOBAL, ul. Ludwika Michała Paca 5a, 16-400 Suwałki,
    5. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
    6. Dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
    7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
    8. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
    9. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
      • pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
      • obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
      • w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
  2. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysłać na adres:

Bonitus
ul. Ludwika Michała Paca 5a
16-400 Suwałki
 
Godziny otwarcia:
pon. – pn. | 09:00 do 18:00

Potrzebujesz pomocy?

  • kontakt@bonitus.pl