Reklamacje
i zwroty
Zwroty / wymiany / reklamacje
Towar podlega zwrotowi/wymianie do 14 dni od momentu otrzymania. Zwracany lub wymieniany towar powinien być kompletny, spakowany w podony sposób jak został dostarczony, nieużywany.
1.W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić: formularz zwrotu lub pismo zawierające oświadczenie o odstąpieniu od umowy
2. wysłać je razem ze zwracanym produktem/ produktami.
3. Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania.
I. Zwrot
W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić: formularz zwrotu lub pismo zawierające oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać je razem ze zwracanym produktem/ produktami. W miarę możliwości prosimy o załączenie oryginalnego dowodu zakupu lub pisemne oświadczenie o zgubieniu faktury.
Adres do wysyłki:
Bonitus
ul. Romualda Minkiewicza 36
16-400 Suwałki
e-mail: kontakt@bonitus.pl
tel. +48 453 655 920
W celu dokonania wymiany towaru zaleca się najpierw wypełnić formularz wymiany zwrotu, w którym zawarte będzie wskazanie towaru, na który ma nastąpić wymiana, który należy wysłać na adres e mail: kontakt@bonitus.pl
Po otrzymaniu przez sklep formularza wymiany/zwrotu. Klient otrzyma od nas maila z potwierdzeniem dostępności towaru oraz terminu realizacji, (co oznacza wyrażenie akceptacji sklepu na wymianę towaru) po potwierdzeniu dostępności towaru wymieniany produkt należy wysłać na adres:
W takiej sytuacji wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu. Gdy produkt jest tańszy od zamówionego poprzednio, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu wymiany/zwrotu.
Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
III. Reklamacje
- Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
- Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
- Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@bonitus.pl lub pisemnie na adres: NODI GLOBAL, ul. Ludwika Michała Paca 5a, 16-400 Suwałki,
- W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
- Dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
- W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
- pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
- obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
- w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysłać na adres:
pon. – pn. | 09:00 do 18:00